?

Log in

It's Da-negras [entries|friends|calendar]
living_2_die

[ website | My Dead Journal ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

(Bad Boys Bad Boys...)

[20 Mar 2005|07:58pm]
hey bitches daniRAE gave in and got myspace

http://profiles.myspace.com/users/12407739


<33333

::daniRAE::

(3 Know That Bad Boys Bad Boys...)

[30 Jan 2005|08:52pm]
title or description

YUP that is indeed Erika's stapled head... i dont feel like typing what happened but if u wanna know just IM me - THEgoose2749

(Bad Boys Bad Boys...)

Bitch Please [08 Jan 2005|04:59pm]
[ mood | artistic ]

havent written in a while been busy, with work and school then i was gone alot over break, i went up to Cave Creek with Raychel from group we had a blast, got wasted meet some of her friends, watched movies till 4 in the morning slept till 1, it was great. Christmas was good i had to work Christmas Eve, i got alot of cool stuff i got a purse that says "fuck" all over it from my sister, an awesome pink work shirt from my other sister, a photograph board and WILL SMITH stuff of course!! :-) lol, yea Christmas was good, but New Years Eve was even better!!! it started off really lame me and brittany had to "watch" alyssa's dogs cuz they went on vacation, we left alyssa's at like 12:15 then Ryan called and told us to go to his house and he would be home soon, so we walked over there and we didnt want to ring the doorbell cuz we thought terry might be asleep, so ryans like one of you jump the wall and unlock the back gate, brittany decided i should and she would give me a boost well my stomach was on the wall and i couldn't move and brittany was still pushing me up so finally i did like a half flip thingy and landed on his garbage bin, lol it hurt then it took me forever to get the gate unlocked but finally we both got in as we were walking around the corner to the backyard we see Terry comin out the back door,he was like why the hell did u hop the wall u could've came to the door, just our luck eh? so then when ryan finally got home we opened a bottle of champange and then we went to the neighbors house and drank some more, boy we were wasted but it was sooo fun, it's weird how whenever me ryan and brittany drink me and ryan are the only ones that throw up and we always do at the same time 2, hmmmm weird. well i have some pics to show, their from cave creek and group, i'll only post one new years eve pic, cuz in the rest i look like shit but if you REALLY wanna see them juss IM me: THEgoose2749


Cave CreekCollapse )

(Bad Boys Bad Boys...)

You Make Me Fucking Sick [21 Dec 2004|12:38pm]
Guess What Channing:

You don't know how sick you make me
You make me fuckin' sick to my stomach
Every time I think of you, I puke
You must just not know--whoa-whoa-whoa-whoa
You may not think you do, but you do
Every time I think of you
I was gonna take the time to sit down and write you a little letter
But I thought a song would probably be a little better
Instead of a letter
That you'd probably just shred up--yeah
I stumbled on your picture yesterday and it made me stop and think of
How much of a waste it'd be for me to put some ink ta, a stupid piece a
Paper, I'd rather let you see how
Much I fuckin' hate you in a freestyle
You're a fuckin' pot-head, I hope you fuckin' die
I hope you get to hell and Satan sticks a needle in your eye
I hate your fuckin' guts, , I hope you die
But please don't get me wrong, I'm not bitter or mad
It's not that I still love you, it's not 'cause I want you back
It's just that when I think of you, it makes me wanna
gag
What else can I do, I haven't got a clue
Now I guess I'll just move on, I have no choice but to
But every time I think of you now, I'll I wanna do
Is puke

Mutha Fucker Channing kiss my ass, i want you out of my life u two-timing son of a bitch, You make me fucking sick!!!

(Bad Boys Bad Boys...)

Happy Mutha Fuckin Thanksgiving :-D [25 Nov 2004|06:26pm]
[ mood | chipper ]

hmmm lets see...
well i got a job at things remembered with BTH and Ryan, its gonna be soo fuckin rad
school has been school fun but boring all at the same time (make any sense??)
i miss my old friends from HHS (yvette, rachel, Jen,meg, etc. the list goes on
today is thanksgiving people are over, its ok i guess im just not much of a people person, thats all
BTH got her lisence she came and suprised me in the convertible today and was like u ready to ride, i was like heellll yeah! so we went and picked up ryan and went to see his gf sunny then we busted out the Nsync CD and fuckin jammed ryan was soooo embaressed i love my BTH I HAVE A BIG LESBIAN CRUSH ON YOU! SUCK ON THAT, hahahaha u know u like that britt ;-) well i better go its desert time YUMMMMMM CHEEEESSSCCAKE!!! :-D

::dani RAE::

(Bad Boys Bad Boys...)

Blaze up some of dat CHRONIC [10 Nov 2004|08:45pm]
i havent written in here in a long ass time hmmmm lemme see whats happened oh me and channing are just friends now... long story dont ask if u wanna know IM me! anywayz i got a bunny for ag. her name is fuckin CHRONIC what now what now! i went to church 2night i was playing with Dans sticks oh yea, lol umm school is good i have easy classes this block which is bomb im talking to my peaches whom i LOVE she is so bootyfull. well thats about it ill write more later

My Lovely Peaches!!!Collapse )<img src="http://slutfacewhore.mypicgallery.com/amberisrad/1_large.jpg"

(Bad Boys Bad Boys...)

dani RAE is back!!! [22 Sep 2004|04:50pm]
[ mood | full ]

wow i havent written in here in a while, things are good me and Chann Man are awesome i <3 him!!!!!! school is school but break is coming up, my sisters and my dad are goin to Iowa so it will just be me and my mom, whoooo hoooo!! i got my school pics here it is along with my BEAUTIFUL like whoa sister!!!

Isn't she beautiful (so jealous)Collapse )

(1 Know That Bad Boys Bad Boys...)

I had a feeling he wouldnt answer... [03 Aug 2004|07:52pm]
i dont have time for these games and bullshit,i dont know what ill do if i get hurt like that again last time i almost ended up dead, i dont know what to do, im driving myself insane and its all because of lies and bullshit stupid shit that shouldnt be lied about, this fucking pisses me the fuck of akljshgedksejhdgksdhfkshfksdhfklshkfs i cant even fuckin calm down, i cant do this again im not strong enough i cant go through that again why is this happening why doesnt anything ever work out? huh WHY!!! fuck this and fuck the world
::dani RAE::

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yhea you bleed just to know you're alive
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

(3 Know That Bad Boys Bad Boys...)

Don't Say I'll Stay This Way Forever... [02 Aug 2004|03:50pm]
today was gay
everyones pissed off
channings not calling
i dont know whats wrong
i wish i wasnt so down all the time
i wish alot of things
im a hopless case


::dani RAE::

(Bad Boys Bad Boys...)

So Much For My Happy Ending... [29 Jul 2004|07:10pm]
today was ok
went to the ortho
channing came by
but could only stay for 10min
he's goin to eager 2night
**tear**
i think im goin to flagstaff
whoo hoo
my dads back
were not talking
i could care less
i wish things were different
bye

(3 Know That Bad Boys Bad Boys...)

I'm Not Your Little Girl Anymore... [28 Jul 2004|02:32pm]
So my dad took off last night after the HUGE fight we had, I don't think i'll ever be able to forgive the things he said to me, has your dad ever called you a slut or the biggest fuck up in the family?? Yea the list goes on about what he said, then he calls my boyfriend the man i love and tells him 2 stay the fuck away, well guess what daddy channings not scared of you and were going to be together no matter what you say. I'm not his little girl anymore and i want him to accept the fact that im happy with my life for once and im comfortable with myself. my dad could go screw him self for all i fucking care, he wouldnt of said half the shit he did if he really cared about me. whatever fuck this

::dani RAE::
I LOVE CHANNING!!!!! <33333

(4 Know That Bad Boys Bad Boys...)

PICTURES....WHOOO HOOO!!!!! [27 Jul 2004|04:58pm]
title or description
The Bandy Crew!!


Drop now let me see you bring it back up top...Collapse )

(2 Know That Bad Boys Bad Boys...)

Happy Birthday To You [27 Jul 2004|12:43pm]
to day is Me and Channings 2 months yaaaa :-D
And it's erika's BIRTHDAY!!!! WHOOOOOOOO HOOOOOOO
HAPPY BIRTHDY!!!!
sonic is goooooodddddd
i love Channing like whoa


<b>Happy Birthday B-yatch!!!</b>Collapse )

(Bad Boys Bad Boys...)

My hearts in overdrive and your behind the steering wheel [26 Jul 2004|07:35pm]
went to some mexican food place with my chann man
then he dropped me off at the nail place
me and my sis got our nails did
they look purrrty
my babys comin over later
yaayyyyy
i just fell out of my chair
ouchie
life is good
for once
:-D
bye

2 months tommorrow baby

I love my CHANN MAN!!!!!


::dani RAE::

(Bad Boys Bad Boys...)

My hearts in overdrive and your behind the steering wheel [26 Jul 2004|07:35pm]
went to some mexican food place with my chann man
then he dropped me off at the nail place
me and my sis got our nails did
they look purrrty
my babys comin over later
yaayyyyy
i just fell out of my chair
ouchie
life is good
for once
:-D
bye

2 months tommorrow baby

I love my CHANN MAN!!!!!


::dani RAE::

(Bad Boys Bad Boys...)

Drop It Like It's Hot [26 Jul 2004|04:30pm]
i've been up since 2:00am
couldnt sleep at all
i felt like i was tweaking again
went to Desert Hills
got my schedule figured out
they want me to take speech
fuck that
my babys coming over
whoo hoo
i finally got pics of him
ill post when their developed
well were going to get food
peace bitches


::dani RAE::


Chann Mann <33333

(Bad Boys Bad Boys...)

[24 Jul 2004|07:37pm]
didnt wake up till 2:30
chann man called from eager
i <3 him
then i went to the mall
with erika and nick
it was fun as fuck!!
we played in the rain
ran around
acted stupid
like always
it was fun
now im bored
:-/
im random
bye

Ohhhh The ObsessionCollapse )

(2 Know That Bad Boys Bad Boys...)

new layout [23 Jul 2004|11:58pm]
[ mood | creative ]

Bad Boys Bad Boys Watcha gonna do watcha gonna do when they come for YOU!




i wish i could add music to my journal that would be awesome

welp im gonna go for the 385835704839827285 time

::dani RAE::


I love channing

(2 Know That Bad Boys Bad Boys...)

let's get it started [23 Jul 2004|09:19pm]
blah i've updated like 4603706347853 times 2day, joined truelovers you should 2
im such and LJ whore
i miss my chann man <3333
today was gay
anyone wanna hang out with lame ol danielle??
thought so
welp im going now


Ice Ice BabyCollapse )

(Bad Boys Bad Boys...)

[23 Jul 2004|03:45pm]
bootyfulblondee

my bootyful sister, add her!!! she's awesome and purrty look at the pics in her info bitches!!!

::dani RAE::

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]